reklama

Oči vidia, srdce cíti

Vnímam ťa celého...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Tvoj rozkošne neistý pohľad, ruka zakrývajúca plné, malinové, dokonale vykrojené pery a na nich úsmev, ktorý by prezradil bezbrannosť a plachosť....zamyslený zmyselný pohľad, smiech i nervozitu, smútok i neistotu z toho, čo bude..únavu i totálne nabudenie pre vec....oči hladné po dotyku a túžiace po spaľujúcej vášni, napnutý každučký sval tvojho atletického tela tužiaceho po pohybe smerom k nepoznanému....to všetko sa tak zreteľne dá čítať z Tvojej tváre...

Vnímam ťa celého...takého aký si....taký, akého som Ťa spoznala a stále viac spoznávam....hoc si tak ďaleko, cítim blízkosť, teplo tvojho náručia, veľké dlane objímajúce moje telo, prsty prepletajúce sa čerstvo umytými vlasmi. Nakláňaš sa bližšie a cítiš vôňu môjho parfému. Chúlim sa k Tebe a odrazu sa cítim bezpečne a zároveň veľmi zraniteľne....vieš o mne viac, než by si možno mal. Vnáraš sa do mňa, do mojich myšlienok, do môjho srdca...pomaly sa predieraš cez ten pomyselný múr...je už neskoro niečo zmeniť....bolo dokonané...si v ňom.

Eva Debnárová

Eva Debnárová

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto som? Som človek...s vierou, nádejou, láskou, radosťou i smútkom, smiechom i plačom.....som (ne)obyčajný človek....však Murko???...o)))) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu