reklama

Je výhra byť slávnym a známym?

Myslím, že každého  jedného  z nás občas napadlo, aké by to  asi  bolo žiť život známych a slávnych.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Od mojich pubertálnych čias som prvýkrát zaregistrovala, že sa v PNSkách stále častejšie a častejšie objavovali okrem novín už aj časopisy odeté v kvalitnejšom, mastnom, lesklom papieri, plné fotiek, paparazzovačiek a strhujúcich informácií, ktoré čitateľ doslova hltal. Zväčša takýto plátok veľkú hĺbku nemá,ale akýmsi zázrakom si človeka podmaní a odrazu nevie ako a už si ho s určitou pravidelnosťou kupuje. Kto, s kým, kde , ako...čo na to jeho rodina, čo manželka, manžel, deti...rozvody, deti narodené, deti chcené i nechcené, havárie, nešťastia, nehody. Smutným ostáva fakt, že čím väčšia tragédia sa stane, priamo úmerne stúpa aj predajnosť tohto bulváru.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Viem, o čom hovorím, svojim spôsobom som tomuto ošiaľu prepadla aj ja. Áno, čítam bulvár.Samozrejme, okrem iného.Nedá mi ale nemrknúť občas aj na hot news z oblasti showbiznisu. Skrytá radosť z toho, že celulitídu nemám len ja, ale aj spústa svetových hviezd a hviezdičiek, že platenie hypotéky neleží na duši iba mne, že smútok, ktorý prežívam, pociťuje kopec ľudí okolo mňa-to všetko ma akosi slepo a falošne ukľudňuje, že v "tom" niesom sama. Len s jedným rozdielom, O MNE SA NEPÍŠE. Moje súkromie je skryté pred okom nadšenca, fanatika, ktorý sa v živote slávnych prehrabáva.

Včera som bola v kine, na premiére filmu režiséra Rapoša -Cinka Panna. Veľmi zaujímavý projekt.Ale o tom písať nechcem. Keďže šlo o premiéru, zúčastnilo sa spomínanej udalosti množstvo známych i menej známych ľudí. Poznala som ich,..z bulváru a tiež vďaka bratovi.Ten totiž pre jeden takýto plátok pracuje. Pomaličky, ako ľudia prichádzali, o každom mi povedal informácie, o ktorých som netušila. Vie sa o nich, o niektorých sa písať smie, niektoré sú verejným tajomstvom. :"Aha, tam je tá žena, čo sa s tým chlapíkom rozviedla a predstav si, on ju opustil kvôli inej, s ktorou sa i tak teraz rozišiel. Tamto je šéf jednej agentúry, ten spáva s touto v tom bielom kabátiku.Sranda, hlavné, že každý došiel so svojim životným partnerom a tvária sa, že sa nepoznajú...".

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Poviem Vám, som rada, že niesom známa a slávna. Takto môžu všetky moje radosti i starosti ostať čisto v rodine a vedia o nich iba tí, ktorí chcem, aby to vedeli. A tak je moja trinásta komnata pekne zavretá a neodhalená.

Eva Debnárová

Eva Debnárová

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto som? Som človek...s vierou, nádejou, láskou, radosťou i smútkom, smiechom i plačom.....som (ne)obyčajný človek....však Murko???...o)))) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu